Thursday 3 January 2013

Choice ♥

"Pilihlαh pαsαngαn yαng MAHU mendαlαmi AGAMA, bukαn yαng sekαdαr tαhu αgαmα tαpi tidαk mαhu mendαlαmi, αpαlαgi mengαmαlkαn kerαnα yαng mαhu itu pαsti αkαn BERUSAHA yαng TERBAIK dαlαm membimbing keluαrgnyα demi REDHA ALLAH. "

Nαmun αlαngkαh bαiknyα αndαi bertemu yαng TAHU dαn MAHU Menikahi orang yang kita cintai adalah suatu kemungkinan, Mencintai orang yang kita nikahi adalah sebuah kewajiban...  

Isteri yang BAHAGIA itu bukan isteri yang cantek jelita, bukan isteri yang suaminya kaya lagi hensem, tapi ialah isteri yang IKHLAS bila dia berkhidmat untuk suaminya demi cinta dan kasih yang mendalam. Dirimu bidadari wahai isteri :)

Layan isteri anda dengan rasa cinta dan hormat setiap hari. Sentiasa ucapkan kata – kata cinta pada isteri anda... Balik kerja ucapkan "I Love You" di telinga pasangan anda... Ini sekaligus membuat si dia tersenyum setelah penat bekerja di pejabat :)

Seteruk mana pun seorang lelaki itu dia pasti nak perempuan yang masih suci dan belum disentuh oleh orang lain . Maka perempuan diluar sana janganlah engkau mengadaikan maruah hanya kerana kata 2 manis dari seorang insan yang bergelar lelaki .

0 comments:

Post a Comment

 

♥LIFE MUST GO ON♥. Design By: SkinCorner
Animated Hello Kitty