Saturday 26 January 2013

Peneman Jiwa Dan Lara :)

Saya suruh awak jadi MATAHARI saya, tapi bila malam, awak akan hilang, macamana saya nak ucap Goodnight kat awak setiap malam?

Maka saya suruh awak menjadi BULAN saya, tapi bila pagi awak akan hilang, macamana saya nak ucap Goodmorning kat awak setiap pagi?

Apa kata awak jadi IMAM saya, Subuh, Zohor, Asar, Maghrib dgn Isyak sentiasa ada untuk ucapkan sayang awak pada saya. Tak termasuk Dhuha lagi kalau saya nak 

♥•♥ Jika Anda Berani Mencintai ♥•♥
♥•♥ Anda Harus Berani Menikahi ♥•♥
♥•♥ Khususnya Kepada Kaum Lelaki ♥•♥
♥•♥ Jangan Hanya Pandai Menabur Janji ♥•♥
♥•♥ Di Sana dan Sini Banyak Terluka ♥•♥
♥•♥ Akhirnya Memupuk Rasa Sakit Hati ♥•♥


buat apa bercinta jika kelukaan yg dapat,
buat apa menanti jika ia hanya sia2,

buat apa menerima jika akirnya dibuang ,dan
buat apa menyimpan jika x diperlukan,
kerana......

dari kelukaan kita belajar untuk memperbaiki
kesilapan diri ,

penantian buat kita sabar,
kita bebas dari segalanya dan
barulah kita tersedar dari mimpi bahwa hanya
Allah SWT saja yg tetap setia di sisi kita :)


Hargai Seseorang Yang Menyayangi mu  

0 comments:

Post a Comment

 

♥LIFE MUST GO ON♥. Design By: SkinCorner
Animated Hello Kitty